søndag den 16. december 2012

New beautiful earrings

To nye par øreringe fra Pieces - 40 kr. pr. styk.

Forleden dag fik jeg to par øreringe af min søster. Hun havde for 3. gang fået nogle af mine øreringe væk, og denne gang var det den mørke udgave af dem til venstre på billedet. Hun havde købt dem som en lille undskyldning fordi hun var led ved sig selv, og det var rigtig rigtig sødt af hende. Jeg byttede dog dem jeg fik til disse to par, da de er mere mig. OG faktisk har jeg stadig 40 kr. tilgode, da de to par hun købte kostede 60 kr. pr. styk. og disse koster 40. Så inden længe skal jeg ned og have købt mig et par mere, så har jeg jo faktisk fået alle tre par øreringe erstattet, kan man sige :-) 

4 kommentarer:

  1. Ej, er vild med de runde! Så du om de også var der i guld? <3

    SvarSlet
  2. De er også bare super fine! Og ja, de er også i guld :-)
    Virker det forresten det med robot-halløj? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, det lagde jeg faktisk slet ikke mærke til - så det gør det garanteret! :-D
      Har forresten lige startet en giveaway ovre hos mig <3

      Slet
    2. Jeps - det virker! Tak <3

      Slet