torsdag den 13. december 2012


Kjole - Monki     Sko - Deichmann     Halskæde - Lokou     Ur og øreringe- Michael Kors     Ringe - Erbs og Bjerke     læbestift - Mac

Så endte jeg simpelthen med at bestille den hvide kjole fra Monki. Da jeg i lørdags postede dette indlæg, stod valget mellem 5 forskellige smukke kjole og en rigtig lækker buksedragt. Valget faldt på denne hvide kjole fordi jeg elsker det simple og stilrene look den har, og den lille detalje med det længere stykke bagerst er jeg kæmpe fan af. Jeg har faktisk aldrig rigtig gået i hvide kjoler, da jeg er meget lys i huden, men tror denne kunne være rigtig fin til mig alligevel. Jeg er meget spændt på at se hvordan den sidder, når jeg modtager den, da jeg var meget i tvivl om det skulle være S eller M. Jeg valgte en S, og håber at den bare sidder, ellers må jeg finde på en plan B! 

1 kommentar:

  1. Supergodt valg - den er rigtig fin!
    Glæder mig til at se dit outfit :-D

    Kunne du forresten lokkes til at fjerne det der bevis på man ikke er en robot? For jeg kan ikke kommentere fra mobilen :-(

    SvarSlet