torsdag den 28. februar 2013

Buksedragt nr. 1 - Stylein      Kjole - Modström      Buksedragt nr. 2 - Zara

Jeg er så småt begyndt at kigge lidt rundt omkring for at finde mit studenter-outfit. Traditionen om den hvide kjole er en smule svær for mit vedkommende. Jeg er super kræsen når det gælder hvide kjoler, og jeg er ofte for bleg til at bære dem. Jeg kunne godt være typen, der dukker op i en sort kjole for at føle mig tilpas på min store dag, men jeg har aftalt med mig selv, at give det hvide et forsøg. Jeg fandt jo min nytårskjole som var hvid, så det skulle gerne kunne lade sig gøre! Indtil videre er de tre ovenstående stykker tøj mine valgmuligheder og er alle tre nogle jeg ville kunne se mig selv i. Jeg venter dog lidt for at se, om noget endnu bedre dukker op. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar