tirsdag den 26. februar 2013

For få dage siden viste jeg jer resultatet af mit lille malerprojekt på mit lille dyr (billedet til venstre). Jeg havde i sammen omgang malet dette smykkestativ hvidt, og er rigtig glad for resultatet. Før var det guld, og det passede bare ikke ind i min stil, derfor fik den en tur med min pensel. Det samme gjorde kasserne under tingene på billederne (mine Carlsberg kasser, i får det snart at se), en smykkehånd, min mors skuffe, samt mit spejl. Rammen på mit spejl var nemlig også guld, hvilket irriterede mig grænseløst. Nu er der så en masse smukke hvide ting på værelset, og det er bare meget mere mig. Det kan klart anbefales, at tænke lidt kreativt omkring sine ting i hjemmet. En ny farve kan altså gøre en hel del, om det så er hvid, sort, rød eller hvad ved jeg! For mig føles det som at få nogle helt nye ting, det er jo ganske positivt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar