onsdag den 20. marts 2013




I dag har jeg en lille musikanbefaling på programmet til jer. Sangen hedder hedder Foxy Bass og er lavet af Lasse & Doctor Patrón. 
Jeg hørte sangen for første gang, da en af mine bekendte slog den op på sin facebook for et stykke tid siden. Det viste sig, at han simpelthen har stået for at filme det meste af videoen dertil. Jeg synes både sangen og videoen er super fed og ret så catchy. Videoen er bare fantastisk på den fede-kiksede måde og sangen har bare et rigtig fedt beat. Efter at have hørt sangen en del gange, har jeg flere gange taget mig selv i at gå og synge omkvæddet. Jeg synes i skulle tage at lytte til den og se hvad i synes. Jeg giver sangen en stor tommel op og håber de laver noget mere spændende i fremtiden!

Lige en lille bonusinfo, så er den ene af fyrerne altså vores alle sammens kære Kickflipper Razz, som altså den dag i dag går under navnet "Doctor Patrón"- Se og Hør har også skrevet en lille artikel om sangen her, for at læse den klik her. Jeg synes det er vildt fedt og jeg opdagede det faktisk ikke selv før i går, da jeg læste artiklen, men nu kan jeg sagtens se det. Det her musik er noget ganske andet, men det klæder ham synes jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar