mandag den 18. marts 2013

Secondhand outfit sammensat af mig - Hele sættet kan fåes til i alt 135 kr. 

I dag var jeg forbi min nye arbejdsplads "Lokalt Genbrug" for at sammensætte tøj til ginerne. Jeg fik i alt sammensat 3 outfits, og ovenstående er min favorit. Nederdelen er bl.a. fra Malene Birger og er super fin. Cardiganen har jeg ærligt talt også forelsket mig lidt i, da den bare er prikken over i'et til dette outfit. Outfittet er ikke alles smag, men det er lige mig. Det er altså muligt at sammensætte outfits til enhver smag i en genbrugsbutik, så længe man har lidt fantasi. Et outfit som dette kunne jeg gå ud og give maaange penge for, men her ville jeg kun skulle af med 135 for en basistop, en blondetop, en tylnederdel og en cardigan. Dét er ikke til at klage over! Mine sammensatte outfits vil løbende komme her på bloggen, da jeg synes det er ganske spændende at vise jer, hvad man kan få ud af en tur i genbrugen :-)

Lokalt Genbrug ligger på Struervej 25, 7500 Holstebro. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar