fredag den 15. marts 2013

Jeg har det godt for tiden. Det har jeg fordi jeg ENDELIG har taget mig sammen og er nu begyndt, at tage min træning i fitness seriøs. Det giver små resultater hele tiden, hvilket gør at jeg har fået blod på tanden. Jeg kan allerede mærke at mine muskler så småt vokser og det samme gør min energi. Jeg har bestemt mig for, at det ikke længere er min krops udseende, der skal styre mig og min selvtillid. Det er jo mig, der skal bestemme over min krops udseende, og mig der skal arbejde for de resultater jeg ønsker - hvem skulle ellers gøre det? Jeg er overrasket over min egen positive indstilling, men det gør mig kort sagt glad, at jeg gør noget godt for mig og for min krop.  

2 kommentarer:

  1. Lækkert (-:
    Jeg må simpelthen også snart igang!!

    // Mathilde fra bloggen Eat The Beat
    www.mathilde-broedsgaard.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig en dejlig følelse, når man kan mærke det går den rigtige vej!
      Synes bestemt du skulle komme igang. Man får allerede et bedre selvværd efter kort tid :-)

      Knus.

      Slet