torsdag den 16. august 2012

Angelica Blick Bermuda Dress and pretty pink roses



Oh so pretty! To nye lækre ting <3 Jeg synes en kombination af minimalt søvn i nat, første skoledag og arbejde i dag har gjort mig totalt kvæstet, men det har da alligevel været en god dag. Da jeg kom hjem fra skole fik jeg den smukke buket roser af mine forældre som en lille ting nu hvor jeg er startet på mit sidste år på handelsskolen, fordi de er stolte af mig, sødt af dem! gjorde mig så ganske glad. Kjolen bestilte jeg på Nellys hjemmeside tirsdag aften og modtog allerede den lille pakke i dag, hurra for service. Kjolen er fra Angelica Blicks kollektion for NLY TREND. Den smuk, så smuk at jeg ikke kunne modstå. Nu er den min og jeg er glad. Dog er jeg lidt i tvivl med størrelsen. Skal lige prøve den et par gange før jeg beslutter mig for om mærkes skal rives af eller om en ny skal bestilles hjem. Indtil nu er denne skønhed min. En note til mig sig: Work på din tan.. Jeg er den blege type, og en lys grå kjole og lys hud kan godt være lyst på lyst. Så er det jo godt jeg har en lille sunspa spraytan til at ligge. den må jeg lige hive frem inden kjolen skal indvies. Det var alt for mig nu. Jeg er træt og udmattet nu og tror faktisk jeg vil gå i seng, så sov godt alle i kære. Vi blogges ved imorgen!

Husk at spred lidt love på min facebookside og bloglovin! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar