torsdag den 16. august 2012

Første skoledags detaljer.

Egentlig ville jeg have taget outfit billeder til jer i dag, at mit første skoledags outfit. Det styrtede bare ned, da jeg fik fri, så selvom jeg blev hentet i bil, blev jeg plask våd. Så er der altså ikke meget ved oufit billeder med en våd mus og sikkert. Jeg her derfor taget lidt billeder af dagens smykker og neglelak i stedet. Så regner jeg med, at få taget outfit billeder i morgen, da jeg skal til min morfars fødselsdag :-)






Jeg holder meget af at have en masse simple ringe på, der i sidste ende giver et lidt ''overdrevet'' resultat. Jeg havde derfor 8 ringe på i dag, og fire af dem betyder noget helt specielt for mig. Jeg havde også mit enorme ur på.


Neglelakken jeg har på i dagens anledning er det jeg vil kalde for havfrue negle. Farven på Gosh neglelakken minder mig bare om en havfrues halefinne, haha :-D Navnet på Gosh neglelakken er ''nr. 540 Ocean'' og farven på Creative neglelakken er '' nr. 378 Disco Ball''

Ingen kommentarer:

Send en kommentar