onsdag den 15. august 2012

Supreme cap update.

Så kom min lækre Supreme kasket med posten! Jeg købte den på Ebay for cirka 9 dage siden på en auktion. For dem der ikke har set det, så har jeg skrevet et indlæg om selv samme kasket lige her! Sagen er den, at jeg har lovet en af mine søde følgere på Instagram (mit brugernavn er @simonemichelleandersen), at lave en lille update på kaskettens kvalitet. Jeg synes personligt at kvaliteten er super. Man kan jo i princippet aldrig vide om det man køber på Ebay er helt ægte, og det er den her måske nok heller ikke, men det er jeg ligeglad med. Jeg synes kaskettens materiale er super lækkert og kan ikke forlange mere til sådan en fantastisk pris. Men skal dog lige huske, at denne kasket ikke er facon lavet som så mange andre kasketter er. Det der skal forme kasketten er simpelthen ens hovede, for kasketten i sig selv er egentlig ret slasket når den ikke er på. Hvis i også er helt forelsket i den, kan den købes her - både i denne farve, men også mange andre lækre farver. Hold da op, ordet kasket blev nævnt mange gange her. Det må i lige bære over med ;-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er den bare aaaalt for fed!
    - super fed blog du har, er nu fast læser ;)

    N.K.L
    www.nkl-fashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er den ikke? Jeg faldt bare pladask for den, men jeg har også en svaghed for dyreprint.
      Er glad for at du synes om bloggen og dejligt med en ny fast læser - velkommen til! :-)

      Knus!

      Slet
  2. Den er ikke ægte. De ægte supreme med leopard print har nærmest "riller" i stoffet, ligesom fløjl.

    SvarSlet
    Svar
    1. Som sagt mange gange før, så et jeg bedøvende ligeglad med at den ikke er ægte :-)

      Slet